Saturday 1 August 2009

Tagged by Mejah


Nama yang diberi: Awatif 'Adilah Atan@Abdullah
Nama tipu2: Tiku
Tarikh lahir: 13th August 1987
Tempat lahir: Penang
Makanan kegemaran: Pape je, asal tak pedas
Minuman kegemaran: Tak sure
Hobi: Bukak pintu umah, panggil nama Beethoven. Borak ngan Beethoven. Dukung Beethoven. Tapi malangnya beethoven bukan slalu ada kat umah aku. so, ini adalah ilusi sahaja.
Kawan baek: Sume kawan
Kawan jahat: Dah sume kawan baek, mane nk ade kawan jahat
Kawan yang dibenci: Isk, tak baek la benci kawan
Pengalaman yang tak dapat dilupakan: G snorkelling kat BlueHole. Sbab sy sangat takut nk mandi laut. Sbab sy penah lemas. Takut ade jaws. Tapi subhanallah, sangat cantik. Mcm ade satu dunia yang laen. Subhanallah.
Cita-cita: Dr kecik nk jadi veterinar. Ttbe besar bakal jadi cikgu selain isteri kepada orang. (wink!)
Ucapan: Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin kepada....blablabla. Maaf tahun neh tak balek raya blablabla. Tak sangka menang anugerah neh...blablabla. Iim ngan maman, nnt bagi mama pinjam crayon awak eh. blablabla...pening suda.

3 comments:

anjut said...

tiku kau menipu!!hahaha!kau tak jawap status. dan kau telah mengubah soalan (kawan baik kawan jahat????) hahaha!lawak r kau ni tiku!oooo baru aku tau kau tak suka makan pedas2, so kalau kau dtg nanti leh la aku sediakan brg2 yg tak pedas. tapi kau masak la.hehehe!

awatif 'adilah atan said...

mejah, aku ikot yg buku biodata aku tules mase kecik2 la. sape kesah status aku. bukan tak makan pedas, aku tak tahan la. ok thanks tolong masakkan!

Unknown said...

Style.. i like