Monday 16 February 2009

what blogging means to me (Part 2)


BLOGGING: Tiku online dictionary: Staring blankly at the blog, with the roasted seaweed on the right hand, and the left hand struggle to press the alphabet key. Mouth: munching seaweed. teeth turning green because of seaweed, just because i desperately need sushi.

to anyone yg malas nk bace 'what blogging means to me' (the one i wrote previously), tak yah. Mmg takde kaitan.


I write letters home, i sent pictures back. Oops. Tutt. Haah, aku anta surat, siyes. Handwritten lagi. owh. tules tangan tau. Tp susah la nk bace kan sbab tulesan aku cam hampeh. So, sekarang neh, mak dah sedikit rajen nk bukak2 blog neh. Oleh yg demikian, aku akan mengubah sedikit stail penulisan dlm blog, juga merajinkan diri untuk include gambar2 dan video untuk mak (juge owang yg asek tak dapat nk tgk video kat facebook. huhu...). Oleh itu jgn la pelik jika blog ini akan semakin byk gambar2 aku. Langsung tidak terniat di hati untuk menjadi narcissist, tapi bear in mind yg ini tak ade kaitan dengan yg hidup atau pn yg meninggal dunie. aik? takdelah. memaen aje. Its for my family. so klu ttbe terlintas di hati "tiku neh apehal"...hentikanlah. ecewah. biar la korang nk kate ape, biar la kan aku nk buat ape. blog aku. :)
So, btw, aku rase aku suke Fall Out Boy la. Mungkinkah aku sudah hilang jiwang? wahahaha. mungkin tidak... hidup jiwang!

4 comments:

sha2samin said...

waaa, sweet nye tiku..
update blog for ur fmly..
awesome!!! :)

Sarah Yusof said...

tiku neh apahal? hehe..just kidding:P..i pon nk tgk gmbr u:)

Anonymous said...

weh..hg p dok jd nurse ka kt sana?
haha

minimainimira said...

hidup jiwang!!