Tuesday 10 February 2009

Dame Hannah Roger school


Tag from buah hati kat Perancis:
yang, i tipu. ini bukan gamba yg mcm u tules dlm blog u. i amek gamba neh saje nk tayang. wakakaka.

Nota gambar: Phone gedabak tuh bukan utk telepon atau bergayut. Itu tujuannyer sbg tour guide tak bertauliah.

Psst: Tanak tag sape2. malas.

Pernah rase terbelenggu? hehe. Ok, jgn salah pk. Penah tak dengar lagu Di Persimpangan Dilema: Nora. (Bukan Norafizah Mohd). alah...ala2 macam ko nk kene siap2 g kelas tp ko rase sayang sungguh kat katil dan bantal. Juga seperti its time to go to work tp bontot berakar kat kerusi. Ha, Camtuhlah maksudnyer. Ok. Pendek kate meh aku cite lah kan.

Aku rs sedikit suffocate this week. Sbabnyer, aku rs MACAM banyak keje, and aku rs aku MMG banyak keje. Tapi aku suke maen2 lagi. Isk. Ini tabiat buruk. Kdg2 aku ade keje, tp aku buat2 bodoh. Oklah. Pendek kate (dah brape kali pendek kate da...), aku nk list kan amende yg aku nk kene buat, and tarikh2 yg penting. spy takde yg tertinggal, or anything yg tak bagus. I wanna keep this post short, sbab KORANG PN KENE G BT KEJE KORANG. jgn asek blog hopping. haha. (Konteks ouch!)

Petua owang tue macam aku bile malas
1. Make sure dah smayang, sbab smayang tuh cam timetable
2. Mandi, utk buang malas
3. Klu ngantok sgt, baek g tdo. Bangun fresh, bleh bt keje dengan lagi cepat.

11/2-bawak adik2 pegi asda, beli brg asda.
14/2-Fiqh Musafir, CNY celebration
15/2-Mira perform
16/2 - Draft online response, nk discuss ngan group
18/2-Eden conference
19/2- Barbican traditional dance
1000 words online response

Part-time (cewah...part-time!)
Pak Zul's sinopsis cerpen
Godek Games
Stuart's photo story
Re-Organized Filing
Godek Eden conference
Godek camera and cocoon
Budget
Paris trip

PS: dikala tensen, eloklah bace Quran. tp, hehehe...slalu tiku ngan mira(esp) akan layan PRamlee...

1 comments:

minimainimira said...

luckily our assignment is postponed!!
lega.
aku pun boleh pengsan macam nih..
amboih gambar comeyy aih..
jom letak gambar uniform keja lak(tapi aku takde la kan)kuikuikui