Wednesday 4 February 2009

Crammed, boiled, breathless

Kehadapan hati,

Bagaimanakah keadaanmu ketika ini? Adakah engkau sepi tanpaku? Adakah engkau ingin berlari dan mencari aku?
Aku tetap kuat dan utuh selama kau tidak menyedari bahawa aku tetap bersamamu, walau di ceruk mana pun engkau sembunyi. Aku tidak risau akan kehilanganmu, kerana aku tahu kau akan kembali ke sisiku. Sudah kujangka, kau tidak akan mampu hidup kerna kau mahu aku. Kau perlu cahayaku untuk menjernihkan kelammu.
Hati, aku di sini. Sebati dengan dirimu.

Salam rindu,
Semangat

Weyh, tiku. merepek amende neh? tukar mode. Tuut.

Huish. siyesly, i am crammed and breathless. I dont feel like going to work cause i dont feel like it. Inilah aku bile gelabah. I want to vomit, and i wanna cry. But i cant. neh sume Beetho la neh. Gemok. Conquer katil Pastuh pose tido paling mengancam. Mmg menampakkan katil aku inviting. Wah2..post2 bahasa Melayu made me feel like a laureate. Wah. Go go shahnon ahmad.
Other side of tiku:
Cik Awatif, i wonder why do you have to panic. You have 2 days to go. You can work it out all night. Buat slow2 la syg, nnt lelame kang abes jugak kan. Dah2. tarik nafas dalam2. G semayang. Pegi keje. Balek la awal sket arineh. Pastuh jangan off-task. Resource, outline sume dah ade kan. Ape nk gelabahkan? Ok. Now, go. No more talking. Its a serious business now.

Okeh. Chiowz!

Love,
Awatif 'Adilah Atan @ Abdullah...
no tepon...

ok fine. merepek.

6 comments:

Ms Kamilah said...

esaimen pnye hal la ni..

hhehehe..
go tiku!


beetho kejam.hahah

minimainimira said...

the 1st para cut-ayat blog..
wakakaka takleh kulupakan commentmu..
weh dh pndai jiwangss sekarang.

Syaza said...

Yang, i've tagged you..
kalo rajin, bosan2, buat la ek..
hehehe..
muahx!

Anonymous said...

ermmmmmmmmmmm...mcm penah dengr je ayat ni..:p

awatif 'adilah atan said...

ok. siapekah???

Nurzahira said...

tku nk emel ko...nk invite da...
aku private skang...pastu kamu kn tag okey..sla2 jwb..