Monday 6 July 2009

nah.hadiah.

ini adalah hadiah untuk korang2 yang melapangkan mase jengah blog merepek neh. tiku malas la nk bt esaimen...aduhai. tapi...kite takleh malas2 sebab kite owang Islam. Owang Islam menepati masa kerana kita telah dididik dengan waktu solat yang wajib kita patuhi. imran pn tau time azan kene senyap sbg tanda menghormati azan.

sume angkat tangan, nk bace doa neh).

Wahai Rabb, jadikan kami hambaMu yang mengingatiMu setiap detik dalam hidupnya. Jadikan kami hamba yang tidak menzalimi diri kami sendiri. Ya Allah, semoga setiap langkah kaki yang kami hayunkan menbawa kami dekat dengan syurgaMu, menjauhkan kami dari azab nerakaMu. Wahai tuhan yang Maha Mendengar, kami ingin waktu terakhir kami dalam pelukan rahmatMu. Janganlah engkau simpangkan hati yang telah kembali berada di jalanMu. Tetapkan perjalanan hidup ini di jalan yang engkau redhai. Sesungguhnya kami hanya hamba yang lemah, hanya kepadaMu kami bergantung harap. Ampuni dosa kami ya Allah,dosa ibu bapa dan muslimin dan muslimat. Satukan hati kami untuk berjuang di jalanMu. Amin.

psst: iim, apsal la pukul maman, sian die sembunyi bawah dashboard. Abang maman takde plak pukul2 awak. Mama balek nnt awak nakal2, mama lastik. love you.

0 comments: