Friday 25 July 2008

hari neh gloomy,tapi aku tak.. heh.

Betapa aku cinta padamu - Afgan

ok, first thing first. i feel like dancing listening to Afgan's Betapa Aku Cinta Padamu. hehe. rase melayang2. ok. next, i wont say i am happy today. but i feel better la. da few days aku merempat bilik mira (sory bilek, aku ttp sayang bilik aku)..insyaAllah aku balek la bilek aku nnt. the reason i feel better today:

1. flu da maken pulih...
mane tak pulih nyer, aku tido 12 jam sehari. bangun utk makan, answer nature's call, solat, makan ubat. itu aje la. ubat yg gle tak sedap tuh aku makan on time. hehe. pastuh aku asek minum ae suam smpy aku tak larat dah nk g toilet.
2. dah mule buat esaimen...
bapak blur ah balek plymouth. owang laen dah nk siap, aku still pening2 lalat. lalat pon tak pening cam aku. heh. so, as i promise to Hana, smlm aku da siapkan at least 30 words. haha. hari neh aku da bt intro and outline (hampir2la).
3. nk kuar g town, nk cr keje...
nape aku nk keje lagi? im broke! d'oh!. ok, i noe ade yg nk bagi opinion and blablabla...but, dont say it! i will go to town and apply. haha. (its too late klu korang nk ckp pape). pendek kate, pdan muke aku yg sangat boros. kan dah broke. lagi satu, aku da tak gune greendog kat bilek. and aku dah jrg bergayut fon. cume call umah aje. yg bergayut cam nak gile dulu tuh dah tak pakai...
4. lagu afgan ni lah...
tak caye cube korang dengar...isk. aku ulang dr tadi. sweet!!!!!! argh! sweet gile.
5. isk...ade lagi ke reason? dah la. nk smbung bt esaimen. aku kene anta next week. pulak tuh, next week aku da start keje, klas...sume2 lah.

assalamualaikum, and good day!
muah!!

8 comments:

kellneriner said...

tiku jus found ur blog. i cried when i read bout ur post bout ur late dad. hope i didnt go across the line n ure ready 2 talk bout him now. i cried thinking bout ur pain n bout my own dad too. miss him so damn much cos weve always been close, so am truly sorry to hear bout urs. tried 2 get ur number but sumhow x dpt so anta msg YM je. hope u got it. well hun, take care. xoxo

minimainimira said...

ngahahaha..
aku pun rsa melayang2..
haha

pinkrain said...

tiku!!!! rindunya kat tiku. bila nak dtg sini ?

azalia rahman said...

kak tiku. saya link blog kamu ah.
and yah, teruskan tinggai di bilik mira!! hehe

nirzehrun said...

i thought u da ada keje???

awatif 'adilah atan said...

ya la, ade keje, but lokng for 2nd job maa...im broke..haha. skang neh moto i ngan mira : 'save every penny to bring our family to uk!'

minimainimira said...

yess..
ayuh tiku and mira!
kita bisak:)

awatif 'adilah atan said...

ape da 'bisak'?