Sunday 13 September 2009

smlm aku tak boleh tido. ade perkara yang asek terpikirkan, sampai tido aku terganggu. betol. aku rasa masalah ini sangat perlukan perhatian, abeh dah name pn masalah. tapi for the time being, i prefer to diam kejap. and biarlah aku pk dulu. insyaAllah akan aku lontarkan kat sini bile masenye. Sorry blog neh maken bersawang. banyak tulesan2 aku yg aku buat pekasam, or aku share dengan owang2 tertentu. sbab aku takut aku bias dlm penulisan aku. tido dulu. assalamualaikum.

Jangan lewatkan solat, tinggal solat lagilah jangan.


6 comments:

Anonymous said...

salam ramadan n syawl..
khas utk tiku..
tlg tgk2 kn amira ek..
sy x tahu mcm mn nk ckp..
klu ada apa2 tlng email kn kat sy..cicak_man_86@yahoo.com..
tlg jg bg kat mira abg rahman ek..
minta tlg sgt2 tau

awatif 'adilah atan said...

insyaAllah. selagi nadi masih berdenyut.

Anonymous said...

mcm mn nk lupa kn insan yg tsyg ek?
ada tips x?

Anonymous said...

salam ramadhan..awtf sht ke?mcmne prsiapan rya kt sne?mriah x..rya dprntauan jgn lpe yg dsni..bnykn doa..mkn berigat ye..salam sywl shbtku awtf..ampun maaf zhr btin..dr ~f~

awatif 'adilah atan said...

aha! igtkan yg atas tuh dah mrajuk. amek sy kat airport la dec nnt. ;p

Anonymous said...

xde makna nk majuk kn...
dh kententuan..
apa2 pn bersabar je la..
huhu..ramadan dh hbs..
2 wat lg sedih..