Thursday 11 June 2009

20 Ucp Marjon, Plymouth. UK





Kawan2 macam bebudak kat atas neh of course la tak termasuk aku kan)...mane nk cari ooo. Baek, cantek, caring, pandai memasak (aku dah kate...doesnt include me lah!). Utk parents derang: bahagie ade anak2 cam budak bertiga neh. Kpd Yubi, Zaidi, Abg Fakhri - beruntung tau! abes la bulat dpt derang yg pandai masak...aku pn membesar 'vertically'. Kepade bakal anak2 derang...ur mum is very precious. mcm mutiara kat laut merah. ecewah. ade ke mutiara kat laut merah? kene g lagi skali nmpaknyer utk check.

Nadhirah: Lembut memujuk ala seorang kakak. Selalu mengalah supaya tidak berbalah. Semakin terer bab menyanyi.
Izzati: As wise as a mother. Air tangan die yg buat ktrg slalu dengar ckp die. Hantu maen mafia wars. Geng Jamie Oliver. Mak die nk dtg nnt...boleh tumpang kasih syg.
Hana:Geng kepala gonjeng, tapi die ade element manje sket. Boleh karaoke pepagi bute.

To kawan2 di atas : you are a blessing. Definition of friends dah tak valid utk korang, sbab nk kate kawan...tak sangat ah. more to adik bradik kot. Tapi yang penting, "Ya Allah, temukan aku dengan bidadari-bidadari ini dalam SyurgaMu..ampunkan dosa2 kami..".

11 comments:

Alice said...

hmmm..aku terharu. nak nangis T________T


i lap yu too awatif. :)

minimainimira said...

nak tumpang kasih syg jugak..hehe

awatif 'adilah atan said...

nad: nanges takpe, pening kpale jgn.
myra: takyah tumpang, mmg dah syg

zatiMJ said...

wah teharu aku! btw mafia wars aku dah tak layan. aku layan datuk harimau jer. hahaha. aku pon ssh nk carik kawan cam ko. ko temsk special needs-mknn special tuk ko,kena pakai bj lebey tebal,kehebatan menari,tba2 vacuum pg2 buta dll. laen dr yg len. layan~ tp ttp aku syg. moga bertemu d syurga. Amin.

awatif 'adilah atan said...

special needs ko kate? ceh! T_T

hananasrina said...

weh!!aku sayang ko!!kpale gonjeng pon ko join sekaki gak kn?hahaha!

awatif 'adilah atan said...

sekaki je? due tige kaki aku bleh je nk join.

anum said...

alaa. aku xde pon. sobss :(

awatif 'adilah atan said...

isk...sape kate takde?
dalam hati aku neh ha...itu yg tak nampak...

linedabesh said...

aku?

awatif 'adilah atan said...

ure carved and statued in heart. abes la aku kalau sume owang tanye camneh. huwa!!!