Saturday 13 December 2008

hurm, saket. tapi...

lately, i am experiencing neck and shoulder pain. arineh, tangan aku kdg2 rase kebas la plak. aku nk basuh baju tadi pon, tak larat nk perah. aku pon tatawu apsal jadik camneh. i am quite worried. pk punyer pk,aku pn xtau nape aku saket bahu neh. i assume sbab dulu lame bawak drum, pastuh, aku jenis suke menyental lantai, dinding dan juge toilet. pendek kate, aku suke lah bab2 mencuci neh. note: mencuci dan mengemas adalah 2 mende yg berlainan. kat ipba, aku suke cuci toilet. dtg sini, since 14th april, aku jadi cleaner almost everyday. sampai la skarang. but since 1st dec, aku keje jadik mail sorter selamat 8 jam sehari. semalam aku keje 12 jam. insyaAllah klu diizinkan Tuhan, aku nk la buat ot hari2...tapi i have to listen to my body jugakla. i didnt dare to tell mak, that my shoulder hurts. i just realize this when i played badminton weeks ago. mcm ade something wrong. but i just let it be. then after a while, its getting worse. so, aku mmg tatawu nk btpe, just sapu minyak dan amek langkah berjaga2 seboleh mungkin.
Arineh flapjack aku tak jadi, but habis jugak in no time. sian cik yansempat rase sket je. besok aku buat scone plak. hahahaha....mmg sedap. aku yg semakin risau dengan jumlah chocolate dlm umah neh yg makin bertambah, ttp memakan choc secara berterusan. smpy la gigi aku berdenyut2 balek. haish. apela tiku. nk tules panjang lagi, tapi tangan dah semaken saket. bye.

4 comments:

fsj said...

tiku, jangan keje kuat sgt, rehat la, sian kat bahu kamu tuh (",)

salam rendu dari wellington!

sha2samin said...

oitt tiku!!!
take care of urself tau..
haishh, make sure enuff rest :)

anjut said...

kesian tiku...

oYaMa said...

aiyoo..dey tangechee~

haha..ang kena jaga diri gak oit2..

kerja2..rehat2..over sgt kot men badminton..dlu time aku training utk school pun ada gak...nak makan nasik seksa..tak larat angkat tgn~ lol~

daaa~